Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis - ZŁOTE STANDARDY HERBALIFE

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 696435516.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: herbastyle.sklep@gmail.com lub telefonicznie: 696435516. Udzielimy Ci wskazówek.

Jeśli jesteś niezadowolony z zakupu produktu masz prawo do reklamowania go w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. W tym celu złóż mailowe oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres sklepu herbastyle.sklep@gmail.com. Następnie po przesłaniu przez sklep odpowiedniego formularza, uzupełnij go, podpisz i odeślij wraz z:

  • dowodem zakupu,
  • oryginalną etykietą produktu lub opakowaniem produktu,
  • oraz numerem konta bankowego

na adres podany przez sklep. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt przesyłki zwracanych produktów ponosi Klient.

W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki przez sklep reklamacja zostanie rozpatrzona.

Na załączony numer konta w ciągu 14 dni od rozpatrzenia reklamacji zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami złotych standardów Herbalife, w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy.

W tym celu złóż mailowe oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres sklepu herbastyle.sklep@gmail.com. Następnie po przesłaniu przez sklep odpowiedniego formularza, uzupełnij go, podpisz i odeślij wraz z:

  • dowodem zakupu,
  • oryginalnymi i nienaruszonymi produktami,
  • oraz numerem konta bankowego

na adres podany przez sklep. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt przesyłki zwracanych produktów ponosi Klient.

W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki przez sklep reklamacja zostanie rozpatrzona.

Na załączony numer konta w ciągu 14 dni od rozpatrzenia zwrotu produktów zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl